Produsul a fost adăugat. Vezi cosul de cumpărăturix

Livrare

Costul livrării

Costul livrării pentru comanda constituie 50 lei.  Livrarea gratuită se efectuează pentru comenzile de la 1000 lei în raza orașului Chișinău.

Zona livrării

Livrarea mărfurilor se efectuează doar în raza orașului Chișinău.

Livrarea se efectuează la intrarea într-o clădire rezidențială (dacă este posibil să se ridice). În caz contrar, la locul unde cumpărătorul va oferi acces la mașină.

Timpul procesării comenzilor și livrarea

Livrarea comenzilor se efectuează între orele 11:00 - 19:00.

Operatorul nostru va putea procesa comanda dvs.:

– între orele 09:00 - 19:00 în zilele lucrătoare, de la 12:00 la 13:00 prânz,

– între orele 10:00 - 18:00 în weekend.

Toate comenzile rămase după ora 17:00 în zilele lucrătoare și după ora 18:00 în weekend, sunt transferate automat pentru ziua următoare.

Timpul de așteptare a comenzii va fi anunțat de către operatorul telefonic, acesta poate varia de la 3 până la 8 ore.

Timpul de livrare estimat este de 3-4 ore de la confirmarea comenzii de către operator.

*Timpul de livrare poate varia în funcție de momentul plasării comenzii, trafic sau sărbători.

Contăm pe înțelegerea dvs. și vă rugăm să întâlniți curierul la intrare în bloc sau la intrarea în clădire / centru de afaceri.

 

Cum să plasezi o comandă?

Puteți plasa comanda pe site, după ce ați efectuat comanda, trebuie să așteptați confirmarea telefonică de către operator.

Puteți plasa comanda contactând operatorul Alkomarket la telefon: 079290290

Vă rugăm să indicați corect numărul de telefon pentru ca operatorul să confirme comanda.

 

Metode de plata:

Plata comenzii se face numai în cantitatea de marfa efectiv livrata:

- Plata în numerar la livrare;

– Plata cu cardul bancar la livrare (VISA, Master Card).

 

Modificarea costului produselor:

Costul real al comenzii poate să difere de comanda preliminară, dacă:

Înlocuirea sau lipsa unor bunuri.

 

Primirea unei comenzi:

Comanda este însoțită de bonul de casă și bonul de plată (în cazul plății cu card bancar). Dacă aveți nevoie de documente suplimentare, acestea trebuie solicitate de la operator.

Dacă nu puteți prelua comanda la ora programată, vă rugăm să anunțați operatorul pentru a selecta o altă oră.

La primirea comenzii verificați cu atenție cantitatea si sortimentul de pe bon.